TUCCI, Martos (Hispania Baetica)
Inschriften
CIL II 1663; CIL II 5,69 (EDH - Bild):
Pietati Aug(ustae)
L(ucius) Lucretius Fulvianus flamen
col(oniarum) immunium provinciae
Baetic(ae) pontif(ex) perpetuus
domus Aug(ustae) t(estamento) p(oni) i(ussit) ex arg(enti) p(ondo)
ob honor(em) pontificatus
Lucr(etia) L(uci) f(ilia) Campana flam(inica) perp(etua) do
mus Aug(ustae) editis ad dedicationem
scaenicis ludis per quadriduum
et circensibus et epulo diviso posuit
huic dono Lucr(etia) Campana amplius nomine suo coronam
auream adiunxit
d(onum) d(edit) d(edicavit)
Literatur: M. Clavel-Levêque, L'empire en jeux - Espace symbolique et pratique sociale dans le monde romain (Paris 1984) 35 Anm. 85; A. Ceballos Hornero, Semblenza de los profesionales de los espetáculos documentados en Hispania, in: T. Nogales Bassarate - A. Castellano Hernández (Hrsg.), Ludi Romani. Espetáculos en Hispania Romana, Museo Nacional de Arte Romano, Mérida, 29 de julio-13 de octuobre, 2002 (Cajasur 2002) 143; A. Ceballos Hornero, Los espectáculos en la Hispania romana. La documentación epigráfica, I (Merida 2004) 20; J. Blänsdorf, Das römische Theaterwesen der Kaiserzeit im Spiegel der Inschriften, in: J. Fugmann u.a. (Hrsg.), Theater, Theaterpraxis, Theaterkritik im kaiserzeitlichen Rom, Kolloquium anläßlich des 70. Geburtstages von Prof. Dr. Peter Lebrecht Schmidt 24./25. Juli 2003 Universität Konstanz (München/Leipzig 2004) 126.
CIL II 1685:
M(arcus) Val(erius) M(arci) f(ilius) Quir(ina) Marc[ellus(?) --- II]vir munic(ipii) Aurgi[t(ani)]
accepto loco a re public(a) horologium omni [impensa sua editis ludis] circensibus et ludis scaenicis [---]
Beschreibung
Ein Theater am Ort läßt sich nur aufgrund zweier Inschriften erschließen.
Literatur
P. Ciancio Rossetto – G. Pisani Sartorio (Hrsg.), Teatri greci e romani alle origini del linguaggio rappresentato, III (Rom 1996) 248.
F. Sear, Roman Theatres. An Architectural Study. Oxford Monographs in Classical Archaeology (Oxford 2006) 263.